Het werken van nu is paars

Pci Nederland

Positionering / Begeleiding creatief trajact

Voordat we dit campagne thema konden bedenken, hebben we een aantal werksessies met de directie gedaan om een goed positionerings advies te kunnen geven.

Pci Nederland heeft op verschillende vlakken een transitie door gemaakt. Van Canon business center naar Pci en van vooral hardware naar steeds meer digitale oplossingen. Daarnaast groeit het bedrijf stevig onder andere door overname van concullega bedrijven. Dit bracht een aantal merkvraagstukken met zich mee, waar Sytske merkmanagement zich in heeft verdiept. Met een duidelijke positionering en vastgestelde ambitie voor de toekomst heeft Bloemendaal in Vorm het gehele creatieve campagne traject opgepakt.

Groeiambities vertaald in online vernuft

Een logisch vervolg van onze campagne is natuurlijk de groei van Pci Nederland. En wie groeit heeft goede mensen nodig. En wat is een betere manier om deze te krijgen dan een unieke werken-bij-website inclusief prachtige fotografie op maat.

Bekijk de website

Eén van de drie Pci Radiocommercials: "Paars werken is zo safe als Fort Knox. De dossiers zijn veilig opgeslagen. We hebben 24/7 toegang. Overal. Alleen wij. En niemand anders".

Luister de commercial

Verschilmakers

We zochten een bureau dat ons kon helpen aan landelijke bekendheid en een onderscheidende positionering. Onze lat lag hoog in zowel kwaliteitsverwachtingen als timing. Er was direct een match met Bloemendaal in Vorm. Zij leven zich goed in in onze organisatie, onze klanten/prospects en onze propositie en weten dat krachtig te verbinden. En hoe! Ze pakken dit creatief en vernieuwend aan - met korte lijnen want ze ontwikkelen alles in eigen huis - en gaven ons bedrijf een compleet nieuw jasje. Het concept slaat erg goed aan in de markt. Nieuwe klanten melden zich spontaan naar aanleiding van de campagne.

Bas Kamphuis Algemeen Directeur Pci Nederland